13 Eylül 2011 Salı

Kahveci Güzeli Kabasakal

Nerelere gideyim? Hangi duvara kafamı sürteyim? Bilemiyorum...Uzun bir zaman buraya yazamadım öncelikle özürü borç bilirim.Aman yahu nasıl bir sorumluluk oldu bilemezsiniz...yok ''yazı yazmam gerek'',yok ''mesaj atmışlar'' diye diye geceleri uyku uyutmadınız küçük götlüler sizi :(

Evde oturmuş iç çekiyorum,kanepenin örtüsü katlanmışda katlanmış kıçımda ''kol böreği'' gibi olmuş...Zaten en bunalımlı günlerimi yaşıyorum lan.Okul desen karışık,para desen finston baxı almak için kırk takla atıyorum,iş desen hak getire...Ve tüm bunların üstüne ''Müjde Ar gibi sevişme'' isteğini göze alırsak,evde tam bir ölü taklidiyim bence.Mesela eskiden bakkala gittiğimde çocuk bi hoş bakardı.Ne bileyim bozuk çıkmadığında ''Yeaa önemli değil sonrar verürsün Kezban'' derdi.Şimdi öyle mi anasını satayım?Yanlışlıkla 1 tl dünden kalmış olmuş hemen afralar tafralar..Herneyse son zamanlarda kendime olan güvenim cidden yerlerdeydi.Aynaya baktığımda TAŞ Kezban'ın yerinde yeller esiyordu resmen...Yolda gördüğüm 1.20 boyundaki İlyas Salman tipli herifler bile beni süzmüyordu,kendime gelmeliydim,düzelmeliydim....

Ego manyağı,ilgi çekmek isteyen yeni yetme gaylerden bile beterdim aslında.Tecavüze uğrarken ''Ahhh bıraakkk hayvaan herifff'' diyerek eteğini kendi kendine çıkarmaya başlayan ''şen dullar''dan farkım yoktu.Ayrıca düzgün,seviyeli,kültürel,elitist,zırt,pırt....gitmesini istediğim ilişki arayışımda da bir sonuca varamıyordum.Umutlar tükenmişti...Ta ki o mesaj gelene kadar....

 KABASAKAL TANIŞMASI:
Günlerdir birbirimize sosyal ağ üzerinden kur yapıyorduk.Aslında birbirimize bakıp bakıp kaçmak denebilir.Hem seninle ilgilenmiyorum,hemde gel yiğidim sana börekler açayım stayla...Off bu tip şeyler çok can sıkıcıdır bence.İnsan içinden ne geliyosa söylemeli,haykırmalı,anırmalı,inlemeli hatta..En sonunda dayanamayıp mesaj attım ve karşılığını aldım.Yaşı benden biraz büyük olan,tek başına yaşayan,kültürlü,sevimli ve tatlı bir ''Kabasakal'' bulmuştum kendime.Mesajlar mesajları getirdi,muhabbet sohbet bitmek bilmedi.Vee en sonunda kahve içmeye davet edildim ''Kabasakal'' tarafından :)

ODAYA HER GİRİŞİMDE AYNI CÜMLEYİ SÖYLERİM MARTAVALI:
Kabasakal kahve uzmanıydı diyebilirim.Ocağın başında dururken güzel bir iş çıkarmaya çalışan sanatkarlardan farkı yoktu.Oturduk kahvelerimizi yudumlamaya başladık,dertleştik,konuştuk(sanırım 1 saate yakın ben konuştum tek başıma,bilirsiniz içliyimdir ehheheheh)Yalnız yaşamanın zor olmadığını söyledi.Hatta kendine bir düzen bile oturtmuş diyebilirim.Şahsen bize birgün belediye baskın düzenlerse hiç şaşırmam.Odamda biriken bira şişeleriyle küçük bir ''Eyfel Kulesi'' minyatürü yaratıp gazetecileri çağırabilirim,ama yapmıyorum.Herneyse ben duramadım tabi başladım ''Kaç sevgilin oldu?,Şimdi nerdeler?,Ay güzeller miydi?,Adreslerini verir misin?'' vb... sıdıka soruları sormaya.Amaaaaaan hanginiz merak etmiyo lo uloğğ mahsunlar? ''Benden öncesi inan hiç önemli değil '' yalanını söyledikten sonra içinizdeki o oronzbuu kahkahalar atıyo biliyorum.Kabasakal soruma ''Ben yatak odasına giderken ''İnşallah hayatımın bundan sonrasında benimle olacak kişi budur'' diyorum Kezban'' dedi.İnanır mısınız dürüstlüğü karşısında sevindim.Hoşlantım 2 misli arttı.Ve içimden dedim ''Kezban aradığını buldun oğlum''.....

SICAK DAHADA SICAK OLACAK BU GECE BÖLÜMÜ:
Yatak odasına geçtik,kahve ziyareti yavaş yavaş şenlenmeye başlamıştı.Durumdan hem hoşnuttum hem de anlamadığım şekilde rahatsızdım.Evet öpüşmek güzeldi,sarılmak...Ama henüz en sevdiği filmin adını bilmediğim biriyle cinsel hiçbirşey yaşayamazdım.Bu dünyaya manevi salak gelmişim ben anacım,herşeye böyle  sevgi,aşk,bıdı bıdı sıkıştırdığım sürece öllüğün körünü alırım ben kesinlikle....Herneyse uzun uzun öpüştük,seviştik(yaklaşık 2 saatimiz yatakta geçti hehehehe ama öpüştük haa sadece yanlış anlamayın sikerün)Kabasakal'ın misafirleri gelicekti.Saati hatırlattım ona.Yataktan kalkmak istemedi aslında bende istemedim ama kalkmalıydık.''Kezban misafirler 4 gün bende kalacak sonra görüşelim mutlaka'' dedi....

POPEYEEE NERDESİN???BÖLÜMÜ:
Aradan geçen günlerde Kabasakalla 1-2 kere mesajlaşabildik.''3 günümüz kaldı :)'' vb.. mesajlarla yüreğime su serpiliyodu resmen.''Tamam lan..'' demiştim artık ''Herbişeylerimi kapatıp bu adama odaklanıcam ve onu üzmemeye çalışıcam''Mesajların günden güne azalması,hatta attığım mesaja cevap gelmemesi canımı sıkmaya başladı.Deja vu yaşamak istemiyodum şahsen.Zaten geriye dönüp baktığımda bisürü dalyarrak(bu küfürü çok severim) gereksiz ''çük'' kafa vardı hayatımda.Kabasakalı bu kategoriye koymaya gönlüm elvermiyordu.Hem cinsel anlamda tatmin edici bişey yaşamamıştık ''beni kullandı attı ühühü'' senaryosunu çöpe atmak zorundaydım.En sonunda ''bir daha görüşmek istemediğimi telefon numarasını ve diğer tüm bilgilerini sildiğimi'' içeren bir mesaj attım ama takmadı...Elimde olsa Temel Reisi alıp evini basabilirdim.Çok üzüldüm,çok kırıldım.Ha bide bunun üstüne telefonu şarja takmaya çalışırken 2 tane boş mesaj attım amk rezilliğe koşş.Umarım o sakalları götünde 5 misli çıkarda ''allam ben naptım:(('' diye üzük üzük üzülür..Hayır ''sikilmeden atılmak'' bu olsa gerek ona gülüyorum.Herneyse psikolojisi bozuk insanları üstüme çekmek adına master yapıp tezimi yayınladığım gün sizde gerçeği anlayacaksınız..Bilmiyorum işte insanları hala çözebilmiş değilim!!!Kezban öper.....

4 yorum:

  1. ''Ben yatak odasına giderken ''İnşallah hayatımın bundan sonrasında benimle olacak kişi budur'' diyorum Kezban''... ne yani ilişkiyi sadece cinsellik üzerine mi kuruyor? çok kolay kırılabilecek bir zincir gibi!!! yazık kız sana valla! ;)

    ayy sorma şu tıklama olayını; malın birine her hafta tıklıyorum, öküz anlamıyoo! ne "güzel gözler" diye de "ayakizi" de bıraktım herifte tık yok!!! hoş bu da sakallıydı; ama çok güzel bakıyooor!

    bilirim çok seversin bu parçalarrrrrrrrrr(!) sana gelsin ;) http://www.youtube.com/watch?v=NUJfd8KBWgo&feature=player_embedded

    başka platformlarda forum v.b. karşılaşmadık değil mi? blog sayfanı erkek reçelinden bulmuştum.

    YanıtlaSil
  2. aa hayır onun orda demek istediği ''herkesle bişeye başlarken ciddi düşünüyorum ama kimse bana bağlanmıyo'' vb.. götünden atmacalar işte :D:D

    tıklama olayına gelince baktın yüz vermiyo bi yazım hatasını bul dalga geç hahaha hemen geri dönüyo sana ''niye böyle dedin?'' diye ağırdan al sonra izle cümbüşü...

    ve son olarak ben demet akalın dinlemiyorum hahaha ama teşekkürler yine de :):) bu sayfadan başka bi forumda kaydım yok ayrıca :) erkek reçelini de senide öperink burdan..Sevgilööörr

    YanıtlaSil
  3. yaa sorma; herkes bir mail, bir davet bekliyor dötlermi büyük egolarmı anlamadım gitti.

    dinlemediğini söylemiştin; "parçalar" derken oğlanları kastetmiştim ;) ama karının her bir şarkısı da aşktan yana dötüne tekme yiyenlerin halet-i ruhiyesine uyuyor, ha bire tekme yediğinden olsa gerek.

    YanıtlaSil
  4. baktın egosu büyük sıvış yahu salla siktirgo :D:D
    k.bakma da demet yokken ben vardım hahah önümü kapadı 1-2 kere terk edildi diye albümler yaptı,bense her terkedildikten sonra ''fasıl''a gittim falan...Tekrar Sevgilöörr karakedi :)

    YanıtlaSil