15 Ağustos 2011 Pazartesi

Modern Zamanların Yeni Zımbırtısı:''Manjam''

Sosyal ağ,sosyal ağ olalı böyle fıngırdak,böyle titrengeç,böyle şippidi bir sitede görmedi bence.Evet bende artık ordayım.Filmlerde görüp görüp burun çektiğimiz,''hay ben senin gözünün übrüğünü yiyim'' dediğimiz romantik romantik adamlar toplanmışlar bi sitede karizmatik karizmatik tanışmaya başlıyolar.(niye bu kadar ikileme kulandığımı bende hiç hiç bilmiyorum ehehe ironinin babasını uyguladım yanlız)

Siteye girdik diyelim.Fotoğraflarımızı yükledik,yazılarımızı yazdık ve bekledik.Ohh süper,nefis,harika,muhteşem.Ama şöyle bi kötü yanı var ki bunları saymadan edimiyciiiim:(

1.Mesaj atmak kısıtlı(fukura olduğumu sayesinde anlayabilitiriy ama kusura bakma manjam kalkıpta üye olmak içün 50 avro size verirsem tanıştığım kişiyle buluşacak yol parasını nerden bulucam??şak die soru sana )

2.Arkadaşlık istediği göndermek,profillere bakmak kısıtlı.(aslında bunu mantıklı buldum,amaç arayışınızda en ideal kişiye ulaşmak ise kalkıpta 40 yaşında amcaya ''enee tipi nasılmış bi merak ettim'' die bakmak yersiz)

3.En yahuşuklular nedense mesaja geri dönmüyolar.(işte en acıtanı bu oldu yahu ayyy ağlıycaaaam)

4.Arkadaş olduklarımızla chat yapma hakkımız olsaydı keşke.(bu bir rica öpücük,kokucuk manjam)

Herneyse işte herşeye rağmen artık cosmopolit gay topluluğunun yegane üyesi olarak bende oralarda biyerlerde yerimi aldım.Seğğleğğmeğğğ neğğğbeğğreeğğğğ gibi mesajları sık sık görmek beyin kanaması geçirmeme neden olmasına rağmen.Çok tatlı arkadaşları da bünyesinde barındırilitiy....TU Bİ CONTUNYUDD.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder