7 Nisan 2013 Pazar

Eşcinseller Yaşlanınca Ne Yaparlar?

İyi kızlar cennete,madi kızlar her yere,kartoş Kezbanlar nereye,nereye de giderler?

Biliyorum başlığı ilk okuduğunuzda tuhafınıza gidecek.Hatta ''Her yaşlı ne yapıyorsa eşcinseller de onu yapar lan zübük Kezban!'' da diyebilirsiniz,haklınız.Biz de her heteroseksüel yaşlı gibi altımıza kilo kilo sıçıp,tansiyonlarımızı ona buna ölçtürtücez elbette.Ya da takma dişlerimizi yatarken çıkarıp,sabah uyandığımız da kör gözümüzle ağır ağır yürüyerek yine çişimize koşucaz.Öfff yaptığımız her eylemin sonucu gördüğünüz üzere ya çişle ya da bokla sona eriyor.Yaşlılık şaka maka heteroseksüel de olsan gay de olsan Filipinli de olsan kedi de olsan köpek de olsan zor bi dönem.Gençliğinde yediğin her nanenin burnundan fersah fersah çıktığı,yediğin olumlu nanelerin de kaymağını avuç avuç yediğin gereksiz bi ölüm süreci gibi.Ama bu dönemde bizim gibi çocuk sahibi olamayan,orta yaşlarının sonlarına doğru hala gençmiş gibi davranan,hala sosyal ağlardan adam düşürmeye çalışan çeşit çeşit yaşlı gay modellerini incelemek istedim,bu yazıda.Haydin şu 4 tip tonton kızımıza bakalım.

1.BEN HALA YAŞLANMADIM GRUBU:
Bu tipin yelpazesi çok geniştir.Aslında 40'lı yaşlardan sonra bile baş gösterebilen ''ABİ SENİN ANANDIR'' tavırları yaşlanma kompleksi çeken gayler arasında gözükebilir.Bu gaylerimiz komplekslerinin olduğunu belli etmemek için ''Ben olgunum,ben tecrübeliyim,hahayt siz bebesiniz iğrençsiniz'' gibi hareketler sergileyerek çoğu kendinden yaşça küçüğü ezmeye çalışabilir.Ayrıca sosyal ağlarda yaşını 5 ile 10 yaş kadar bile küçültüp kimlik istendiğinde ''SININI'' diyerek iletişimine son verebilir.Tabii bunların hepsi genel değildir.Bazı ''ben hala yaşlanmadım'' modelleri arasında yaşıyla barışık olup kot ceketler,converseler,renkli tişörtler,dil çıkaran şakacı muzur gençlik pozlarını da görebiliriz.Lakin bir zaman sonra ister istemez yaşlı olduklarını kabul edeceklerdir.Yazıktır.Allah başımıza vermesindir.

2.HER ŞEYİN FARKINDAYIM GRUBU:
Bu grupta bulunan kırışık kızlarımız ise durumu sindirmiş ,kabullenmiş,yalamış,yutmuş hatta tükürmüştür bile.Çoğu tanıştığı insana ''Ben yaşlıyım çok biliyorum tamam mı şekerim?'' tripleri duvardan duvara çarpmalıktır esasında.Ama ne de olsa saygılı davranmak gerekir.Ablamızdır!!! Genelde parayı bok gibi kazanıyorsa evine,arabasına,teknolojik aletlere para harcayan bu grup,öyle eğlence hayatına,gezmelere tozmalara,kıyafetlere falan para harcamazlar çok fazla.Ha genç bi sevgili bulsa bile 2 liraya dürüm söyler oturursun aşağı.Bu pinti kızlardan uzak durun!

3.EĞLENCELİ YAŞLI GAY GRUBU:
Bu grupta ise dünyada görebileceğiniz en tatlı,en şipşirik tipler vardır.Hayatla taşşak geçen tavırları beni benden alır da getirmez geri.Genelde yazlık bölgelerde yaşamayı tercih eden bu tipler sürekli bel altı esprilerle ortamda yanakları al al ederler.Patavatsızlığı ve dangalaklığı ise bir o kadar tatlıdır.Sürekli gezilere turlara katılır.Yurt dışına çıkar fotoğraflar çektirir.Telefon kullanmayı bilmez ama İphoneu vardır falan.Ve çevresinde yüzlerce insan vardır oluk oluk mesajlar gelir bayramda falan.(Ben inşallah bu olurum ehehehe)Neyse bu hanım teyzelerimizi sevelim,sevdirelim.

4.SÜBYANCI YAŞLI GRUBU
Bu grupta bulunan insanları maalesef ne kadar sevmesem de yazıcam.Sürekli kendinden 20-30 yaş küçük heriflere bıyık buran bu grup,yaşlılığının farkında olmadan her deliğe girmek ister ne hikmetse.Kalkmayan sik ve yılların getirdiği yorgunlukla ona buna askıntı olmak kolay değildir.Reddedilme karşısında ise adeta bir çingeneye dönüşen bu yaşlımız herhangi bir gay networkte size tonlarca küfür edip sonra da alzhemier hastalığına yakalandıkları için 2 gün geçmeden ''MRB SEKS?'' yazabilirler avına.Onları sevmeyin,ya da sevin banane yaaa ehehehe (ben olgun sevmem de çocuklar onun içün )

İyi ya da kötü bir gün yaşlanacağımın bilincindeyim ben de.Hatta düşündükçe ''Napacaksın lan Kezban kim bakacak sana?'' bile diyorum.Siz de diyorsunuz biliyorum.Sabah çaldığında ertelediğim alarm gibi bu düşünce ama elbet kalkacaksın değil mi? Hı hı yes :D Neyse bir 20-30 senelik ertelemekten bahsettiğime göre şimdilik durumlar iyi.Basur kremlerimi sürüp sürüp,çarşıya pazara loto oynamaya gideceğim günlere selam olsun.

BURUŞUK KEZBAN ÖPER :):)






13 yorum:

  1. Ahaha :D
    "SININI" diyebilirler...
    Koptum.
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Her geyin korkulu rüyasına böyle hönk diye dalmak... tebriks
    iyi iş çıkmış kuzum ;)

    ben de yaşlanacak mıyım o zaman diye düşündüm bir an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana bakarım yea ehehe korkma :D:D ama bezlerini değiştirmem ek ücret alırım onun için :D:D

      Sil
    2. hahaha yeter ki bakıcım sen ol, ek ücret ne ki, tüm mal varlığımı üzerine yaparım ;) hahahha (o yaştan sonra ne yapayım malı mülkü)

      bu arada yaşıt sayılırız ya sen de yaşlanırsan, ay o zaman benim de sana mı bakmam gerekecek :D

      Sil
  3. eh insan yalamış yutmuş olunca haliyle bu tarz önizlenimler çıkarabiliyor ahahaha

    (madiliq yeri geldi mi hiç affetmem :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha eee yani siz giderken ben döner :D:D:D şaka maka her yazıma madiliq her yazıma :(:( AYIB

      Sil
  4. çoluk çocuğun ve bilimum sümüklü varlığın sevgilisi, gelen geçenin elini öptüğü, arayıp hal hatır sorduğu tonton gey modelini yazmamışın kezban'ım. yaşlanınca ben de bundan olmak istiyorum heheh. -nah olursun demeyin lan. :(-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy inşallah olursun ya :(:( bütün çocuklar senin elini öpsün hatta ben çarpıveririm ağızlarına hiç katlanamam :( sana yollarım direkt

      Sil
  5. yine eğlendim yine koptum kendimi engelleyemeden..
    kendimi eğlenceli yaşlı grubu için şimdiden yetiştirmeye başladım billeee :)
    erken bilinçlenme gelecek kurtarır tişikkirlir Kezban :* Eğlenceli balamozları koruyup yaşatalım ileride lazım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet eveeet derneğime hoşgeldin beybi :D:D öyle olalım ya seyfi dursunoğlu tadında yaşlanmak istiyorum huh KALB

      Sil
  6. gelecekten kork kızzzz!!! elde yok acuçta yok! ahahaha :D yaşlanmaktan korkuyorum yea ben. tamam çok tatlı tontiş biri olurum ama yinede ürkütücü.s.s.s eline sağlık pıtırcık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepiniz korkuyomuşsunuz ayol ahahaha (EN BAŞTA KORKUDAN SIÇAN BEN) :(:( ben teşekkür ederim mucuk

      Sil