29 Ağustos 2011 Pazartesi

Trendyol Aşkımın Katilisin

İnternetten yapılan alışverişten hiç keyif almam şahsen.Deli gibi mağaza dolaşıp eve gelince ''zaten dinim imanım gevredi ya bide sen başlama'' çığlığı atmadıktan sonra neyleyim ben bluzü,şortu...Ama geçen hafta yırtık dondan fırlar gibi gelen davet karşısında alışverişe gitmeye vaktim yoktu.Ve bende internetten uygun birşeyler bakmaya başladım.Ama sanırım aşık oldum :((((((((

SENİN ADIN BUNDAN SONRA ''YAVRU BILDIRCIN'' BÖLÜMÜ:
Sitelerden sitelere adeta bir ceylan,bir kınalı koyun gibi zıplaşıp dururken,''trendyol.com''da takılı kaldım.Bilgisayardan yüzüme gelen o ilahi ışık mıydı yoksa??(ekranım arızalı aslında tamire vericem ama köpeğin aşısı geldi diye param kalmadı falan ayy rezillik resmen....)Evet,evet bu oydu...Hayatımı önüne serebileceğim,ona kekler börekler yapıp,ütüsünü (yok artık sıçma) yapabileceğim o adam işte o....Trenyol mankenine aşık oldum resmen.O sırada o kadar sevinçlenip şenlendim ki bardak bardak kahve içiyorum.Dedim ki ''sen resmen yavru bıldırcın''sın....

KISKANIRIM SENİ BEN BÖLÜMÜ:
Akşama doğru kapı çaldı.Şuan duygusal olarak bişeyler yaşamaya çalıştığım ama her fırsatta alınıp alınıp ''küstüm show''a bağlayan sevgilim geldi.Yarım saat önce attığım ''gelirken ekmek alır mısın tatlım :)'' mesajını aldığı halde unutup bide trip atabiliyor kendisi...Ohh yahu ne güzel hayat şuna bak amk...Ben evde o kadar kendimi yırtıp ''yavru bıldırcın''larla hayaller kurar...öhöm neyse geçiorum :):) ''Ben dışardan yeni geldim bi zahmet sen alıversen nolurr hayatım yaa??'' isyanlarına dayanamayıp,bakkalın yolunu tuttum.Ayağım var kardeşim benim alla alla kimsenin ekmeğine kalmadık yahu...Herneyse eve geldiğimde bizimki geçmiş pc başına hemen.''Trendyoldan ne alıcaksın sen bitanem?''dedi ve bende ''ayy orda ki herşeyii bedavaya versinler ben mankene bittim'' dememle ev bianda ''Paranormal Activity'' nin turkish versiyonuna döndü.Oscar bile alabilirdik...''Ya hadi o zaman napıyosan yap'' diyerek pc başından kalktı ve benim odama gidip yatağıma uzanıp başladı ''yurttan tripler korosu''na...Aman yaa diyip ne alacağıma karar verirken arkamda ''KEZBAN SEN HALA BU ADAMA MI BAKIYOSUN?KIRICAM ŞİMDİ O BİLGİSAYARI!!!'' efektini duymamla birlikte kafamı aniden çevirdim...''Hayatım salaklaşma ya alla alla giyicek bişey bakıyorum,ne kadar çingenesin ya öfff allah kahretsin...''diye söylene söylene odama gittim.Yatağa cenin pozisyonunda uzanıp ''bah bah gör ne bunalımlara soktun beni adam'' işveleriyle krizler geçiriyorum güyaa....15 dk oldu ama gelen giden olmadı,bu sefer elime geçen ilk askıyı duvara atıp ''yieeeğğğğaaahhh'' diye ses çıkardım.Hani belki der''ay kezbanın üstüne çok gittim bi yanına gidiim öpüşelim ve hemen sevişmeye başlayalım falan haniiii''...Yooook anacım nerdee ohoooo demek içerde bileklerimi kesip,duvarlara sürsem adamın umrunda olmucaz.Bende içimden dedim ''İnşallah o yavru bıldırcını görürüm yolda gel bize gidelim kezban der,ohhh ona bi gideriz sende o sırada yanlışlıkla bıldırcının kapısını çalıp tornavida istersinde ben içerden kahkaha atarken böylee şaraplar elimizde şey olurkennn....hıh hıh aynen böyle olsun,hatta bıldırcının ikizi varmış ayyy ikiside bana aşık olurda sen 'Kezbaaaan Kezbaaaaan aşkıııımmm :(' diye ağlarsın inşallah...ha bide bunlar çok zenginmiş tabiiii'' gibisinden senaryoların zirvelerindeydim.

Herneyse bütün bu hayallerden sonra baktım adam cidden gelmiyo.Mutfaktan su almaya gidiyomuş gibi yapıp napıyo diye bakiim bari dedim.Odadan Zuhal Olcay gibi çıktım anam bide ne göreyim oturmuş benimki ''sims social'' oynuyo.Beni görünce ''Nerdesin hayatım ya 2 saattir?'' demesin mi :(((( Valla ya bazısı cidden çok odun oluyo.Neyse öpüştük,koklaştık hemen:):)Kendime zorla ''Sims Social''de hediye gönderttirdim bide ihi....Haa ''yavru bıldırcın'' a gelirsek,anacım görürseniz bana yollayın lütfeenn:((( Kezban öper.....



bunlarda hayalimde dediğim o ikiz yavru bıldırcınlarr ayy yiriiink :(:(:(







10 yorum:

  1. Seksist değilim zaten no pırıblım x-coah ;)

    YanıtlaSil
  2. trendyol u sırf bu manken yüzünden daha erken terk etmek zorunda kalıyorum ://

    o da buna çok üzülüyodu zaten lol :P

    YanıtlaSil
  3. Asıl ''trendyolu kapatamıyorum'' falan demelisin!!Küser o küserrr

    YanıtlaSil
  4. :)) asıl daha fazla görmiim diye kapatıyorum ben pek beğenmiyorum da


    seni kim beğensin dediğini de duyar gibi oldum olsun sorun yok haklısın :)))

    markafoni ve limango mankenleri daha hoş :P

    YanıtlaSil
  5. hepsi hoş, biscolata reklamındaki oğlan kadar olmasalar da hepsi de hoş :şlop:

    YanıtlaSil
  6. ben onu tanıyorum biline twitterdan takip etmek isterseniz ise bu linkten takip edile:) https://twitter.com/#!/tufanpehlivan

    YanıtlaSil
  7. Hay anomim senin link veren ellerine kollarına SPA merkezlerinde sınırsız masajlar yapsınlar (çok büyük hayır dua aldın bak ha kıymetimi bil ehehe) teşekkür ederim can-ı gönülden öpenzaaa:)

    YanıtlaSil
  8. ya bende tam sana yukarıdaki arkadaşın yaptığı gibi yakın zamanda keffeşttiğim senin yavru biıldırcını sana söyleyip seni sevindirecektim ama olmadı bak benden önce davranmışlar:D baya da olmuş:P neyse en azından haberin varmış tufandan:D

    YanıtlaSil