16 Aralık 2011 Cuma

Ayrılalım Ama ''Medeni'' Olsun!


Nedendir bilinmez doğrusunu,akıllısını gidip seçmez şu kalp denilen kancık.Gider de en kıranını,en dökenini yapıştırıverir orta yerine.Dupduygusal bir yazı gibi mi gözüküyo?Hiç sanmıyorum...Aslında gülünecek halime ağlıyorum demeliyim.Terslik bu olmalı.Senelerdir kullanılan terimi bile eğirip büküp kıçıma çeviriyorum...Evet her biten şey gibi en son yaşadığım (karşılıklı duygusal filört ehehe) şey de finish çizgisini görmüş bulunmakta.Penis şeklinde bir kupa bile getirmeyen eller kırılsın!Kutu kutu nutella yiyip,yatağa picamalarıyla kendini atmış bir bebe efekti kullandığımı düşünelim mesela...O artık gitti ve gelmeyecek tam da şuramda bir....öfff olmuyo işte bende bu efektler..

BU GECE SON BİRAZ SONRAĞĞ BÖLÜMÜ:
İnsanlara verdiğim değerlere göre kafamda raflar var benim.Mesela birine az değer vermişsem hoop alıyorum onu en alt rafa koyuyorum.Diyelim 3.2 şiddetinde değerliyse orta rafların dibicik kıyısına sıkıştırıyorum.Çok değer vermişsem en tepelerin tepesine yerleştiriyorum,ona ulaşamıyorum sanki.Kafam bir kütüphane gibi.Ama kitapları yerinde sabit tutabilene aşk olsun.İnsanlar durmuyo,insanlar beklemiyo...En son ilişkimi gözden geçirip analiz ettim.Beni sevdiğini söyleyip,bana saygı duymuyodu.Karşılıklı güven duygularımız doktorlar tarafından alınmış gibiydi ve sağlıksızdık.İlişkinin başında zirvelerde olan seks hayatımız şimdilerde rögar kapaklarının altına kadar düşmüştü.Kısacası aşk ölmüş,sevgi bende kalmıştı..Onun da kısası bu sefer daha çok seven ben,hevesini almış ama ayıp olmasın diye gidemeyen oydu!Durumu tek başıma yargılayıp kendimi celallendirmekten vazgeçip sevgilime mesaj attım (eski sevgilime işte)’’Yarın buluşalım konuşmamız gerek’’ diye..

AYRILIK BÖLÜMÜ:
Hiç ‘’medeni’’ ayrıldığım bi insan olmadı hayatımda şu zamana kadar.Ya boğazım patlayana kadar kavga gürültü,ya laf sokup silinen telefon numaraları...Ayrılığın medenisi olmaz bence.Sevgilisinden ayrılıp ‘’dost’’ kalabilen herkese şok olmuşcasına bakıyorum.Bi zamanlar sevdiğin,gözünün içine baktığın,yatağından eksik etmediğin insanı al karşına ‘’Ehihi nası gidiyo yeni ilişkin?’’ de..Olucak iş değil..Kesinlikle kabul etmiyorum.AY EM NAT!!!Ambulans çağırın!!ÇABUKKK!!.Biliyorum işte böyle konulara geldiğim andan itibaren adeta gözüme tiyatro perdeleri iniyo ve başlıyo bi trajikomedi...Gözlerimde perdelerim,gözaltlarımda torbalarım şehrin tam merkezinde buluştuk onunla.Ayrılık konuşması yapmayı da cidden bilmiyodum.Yani masaya oturur oturmaz ‘’Şey ayrılıyorum senden?Tamam mı ?Sorun yok di mi?Oldu o zaman neyseee görüşürüz bayyy’’ diyip kalksam kendimi hiç yadırgamazdım.Neyse ki öyle bişey yapmadım.Ama onu ona şikayet etmek te gereksizdi.Yok ‘’Sen şöyle birisin,makarnayı yiyemiyosun,sakalların batıyo,öküzsün,bi de bana geçen şunu söylemiştin’’diyerek sadece içimi dökerdim.Ve karşı taraftan da aynı tepkili bişeyler gelirdi,konu uzardı.Birbirimizi kırmaya başlardık,ve ben kırılırsam masayı alıp kafasına atardım.Hoş olmazdı..Buluştuğumuz mekanda kahve içip,medeni bir şekilde konuşmaya başladık.’’SEN DEĞİŞTİN’’ dedi.’’SEN DEĞİŞTİRDİN’’ dedim bende.Uzun uzun sessizlikler yaşadık.Öteden bakan ‘’Sağır Ve Dilsizler Derneği Toplantısı’’ yapıyoruz zannedebilirdi.’’OLMUYO’’ dedim.’’OLMUYOSA BİTSİN’’ dedi.Ayrılık isteğini şimşek hızıyla kabul edebilen başka bi Allahın kulu daha olamazdı zaten.Şaşırmadım..Onun söyleyemediğini ben söylemiş oldum.O sadece gelen dublaja onay verdi.Ama altyazı olarak ‘’Göt’’ dediğimi okuyamadı....

VEDALAŞMA BÖLÜMÜ: 
Filmlerde gördüğüm veda sahneleri ne kadar karizmatik,ne kadar hüzünlü oluyodu.Mesela caddenin sonuna geldiğimde elimi kaldırıp ‘’Taksiiiiiiiii’’ diye seslenip,taksiye binmeden önce son bir öpücükle ‘’Kendine iyi bak adios vela quetema sapronita veluez’’ demeye kalksaydım oracıkta Altın Ayı ödülümü alırdım.Gerçi ne söylediğimi bende bilmezdim,cidden ne demek acaba lan bu cümle?(şak diye soru sana) Herneyse ben fakirgillerden gelme bir yaban çiçeği olduğum için yaklaştım gelen körüklü otobüse.Hani belki otobüse binerken ‘’Elveda yiğidim ben artık senin için bir yabancıyım böhühü’’ dediğimde böğrü yanarda kendini körüklü otobüsün önüne neyin atar.Pehh nerde?Otobüse binmeye çalışırken döndüm ve sarılmak istedim son kez.Bi baktım yaşlı bi amca bana bakıyo ‘’Hadi hadi binmiceksen sıradan çık evladım’’ dedi.''Iyy Allah seni kahretsin bastonlu zebellak'' dedim içimden o sinirle.Döndüm,baktım son kez.Benim ki elinde telefona baka baka duraktan uzaklaşmaya başlamış bile.Bastonlu zebellağa sarılıp‘’Beni götürrr buradan noğloooorrr amcaağğ’’ diye diye ağlayabilirdim.Hiçbişe olmamış gibi otobüse bindim.Cam kenarına oturdum.Yüzümü sola çevirip bakmama kararı aldım.Ama dayanamadım.Otobüs hareket ederken son bi göz ucuyla baktım.Onun el salladığını gördüm.Aylar önce her buluştuğumuzda durakta bekleyip karşılayan insan şimdi ‘’hadi canım yol al’’ dermiş gibi beni uğurluyodu lan.İçim ‘’cızz’’ etti.Bu sefer içim ‘’cızz’’ edince aklıma mangal yaptığımız gün geldi.O günü hatırlayınca gecesinde konuştuklarımız,kahkahalarımız bla bla...Hayır hayır hayır! Hemen rotamı başka düşüncelere çevirdim.Otobüs yol aldı evime doğru gelmeye başladım...Artık tamamen yol benim,rota benim.. Hoşgeldin Single Kezban..ADİOS GENÇ ADAM VELA QUETEMA SAPRONİTA VELUEZ!!

KEZBAN ÖPER:)

12 yorum:

  1. geçmiş olsun :(
    kelimelere, süslü cümlelere pek inancım yok benim; hal ve tavırlar, bakışlar daha çok gerçeği söyler gibime geliyor? oğlanı seviyorsun diye de onu esir etmenin anlamı yok, herşey karşılıklı olunca güzel olur gibime geliyor... nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama kulaklığı takıp müziğin de sesini açıp sahilde uzun uzun yürü tek başına; insanlara bak, kedilere, kuşlara, güneşe, denize, gökyüzüne bak... ve kendini sev!!!

    bu ilişki sana ne kattı onu düşün. insana birşeyler katan her ilişki bence saygı duyulmayı hakediyor...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim karakedicim :) ama maalesef gökhan kırdar klipleri tadında bi hayat sağlayamıyorum kendime..koşturmacalar,yetişmeceler..anca gece kafamı yastığa koyduğumda aklıma gelebiliyo ama tüm gün içimde :) nese nese hani bana bekarlık dansı yapacak yok mu :( ehehe Öpenzaa

    YanıtlaSil
  3. üzülmedim.. sen zaten üzülüyormuşsun.. bari artık ne kadar üzüleceğin belli.. ama zor olur.. demişsin ya tüm gün içimde diye.. işte onu çok iyi biliyorum... adım atarken aklına bir düşer, diğer adımını daha yavaş atarsın.. gideceğim yere daha yavaş gideyim de daha çok onu düşüneyim... hayat yavaşlar o düştümü içine..

    neyse ki artık en azından bu ilişkide üzüleceğin günler sonlu... sonsuz bir üzüntü içinde olmayacaksın.. bir de ne ruhsuz adammış yaa. duraktan sonraki halini diyorum.. tamam vedalara inanmam, çok ikircikli gelir.. bence olmasa daha iyidir.. ama en azından uzaktan sana bakmasını beklerdim.. uzun uzun sana baksaydı daha nahoş bir ayrılık olmaz mıydı?

    nahoş diyorm çünkü biliyorum ki hoş ve medeni bir ayrılık olmaz... hele hele ben, ne kadar nazik ve nezaket sahibiysem o ayrılık anında hiç sükun bulamayan bir canavara dönüşebiliyorum.. sonradan düşününce utanıyorum ama.. zor be kezban.. zor.. kendine sahip ol.. dansını izle sen..

    YanıtlaSil
  4. bundan sonra ne kadar üzülüp,üzülmeyeceğimi inan bende bilmiyorum..son noktayı koyan sensen bu böyle oluyo sanırım ''ben istemeseydim acaba nolurdu?'' diyip içini kurutuyosun sadece...belki terk edilmek bile güzel..bilmiyorum :D

    veda ettiğin herşeye karşı biraz kırgın olursun tabii..lise formamı son giydiğim gün pantolonuma bile kırgındım komşunun oğluna verirken hüzünlendim..ama şimdi ne renk olduğunu bile hatırlamıyorum.keşke herşeyi,herkesi unutmak pantolonu unutmak kadar kolay olsa :) Sevgi.

    YanıtlaSil
  5. Demişsin ki: "Beni sevdiğini söyleyip,bana saygı duymuyodu.Karşılıklı güven duygularımız doktorlar tarafından alınmış gibiydi ve sağlıksızdık.İlişkinin başında zirvelerde olan seks hayatımız şimdilerde rögar kapaklarının altına kadar düşmüştü.Kısacası aşk ölmüş,sevgi bende kalmıştı..Onun da kısası bu sefer daha çok seven ben,hevesini almış ama ayıp olmasın diye gidemeyen oydu!"

    Evet! evet! Tam anlamıyla ben de bunları yaşadım. Üstelik yaklaşık 2 aydır sadece bloga küfürler savurup kendimi diplere vurmakla yetiniyorum, böylesinin beni rahatlattığını falan düşünüyorum. Neyse ki sen aldatılmamışsın... masum bir "olmuyor" ile bitmiş. Daha kötü şekilde ayrılmadığın için şükret yavrimo. Öptüm.

    YanıtlaSil
  6. şimdi sen böyle demişsin ya: terkedilmek bile güzel diye...

    aslında biliyor musun ben hiç terkeden olamadım.. sevdim mi ölsem ayrılamıyorum.. bıçak kemiğe dayansa ayrılalım desem, karşı taraf ağlamaya başlasa hemen yumuşar, gider ona sarılırım.. O yüzden bilmiyorum terketmenin ne demek olduğunu..

    terkedilmenin kötü olduğunu süşünmüştüm şimdiye kadar.. ama belkide severken terketmek zorunda kalmak bundan daha kötüdür, çünkü bir de sorumluluk yükleniyorsun...

    ama bu hergelenin yaptıklarına bakılırsa, emin ol çok sürmeyecek morning period un..

    çok sürmeyecek derken bir yıldan aşağı olur anlamında demiştim bu arada heahaeheheah :)

    YanıtlaSil
  7. @Uçan Payanda 2 ay boyunca ettiğin küfürleri bi gecede okuyup,tüketip içimi nasıl rahatlattığını sana anlatamam.Gönderilmemiş mektuplar tadında her cümleni onaylayıp gönülden destek oldum.Ama içkiyle arana biraz mesafe koyarsan daha mutlu olup odanın ortasında 3 kasap havası atıcam :D:D Sevgi..

    @Bi'Gayciğim (bak bu yorumda bende samimiyetin babasını uyguluyorum) bir yıldan aşağı sürmeyecek ahaha.Çok teşekkürler o kadar mutlu oldum ki kısır yapıcam bunun şerefine ooşit.Ama evet sana hak veriyorum maalesef :(

    @vejeteryanvampir'im nam-ı değer Kinyas...Konuşmamız gerek dedikten sonra ilk cümleyi söyleyen bendim ama.Böhühü o sırada başka başka sekmelerde ne boklar peşindeydin bilemiyorum,dikkatin şaşmış :D Şaka bi yana ''bakakalan'' olmamın ne zor olduğunu da bilen biriyim ve bunu yazarken ne hissettiğini çok iyi anladım.Kinyass Kinyasss ne diyelim önümüzdeki maçlara bakıcaz.En hak edeni bulucaz falan :) Kezban koccaman öper seni :)

    YanıtlaSil
  8. Ayraçnazım (kalp) sen gittin tabi istanbullara kariyerin zirvelerine tırmanıp,yesyeni sevgilinle gününü gün ediyorsun beböğöm ağzının tadı bozulmasın ama tütütütütüt maşallah :) Ama evet ''geççek'' :)

    YanıtlaSil
  9. ulan burası negzel biyermişşşşşşş be..
    bayıldım bayıldım fotolara felan.
    okumaya baslıorm habern olsun.
    hoşgeldim dimi.

    hadi hoşkarsıla beni.
    mujx

    YanıtlaSil
  10. çok çok çok tenks :)
    evet hoşgeldin...
    nerde benim kırmızı halım,sereyim şöyle blogun ortasına!!
    öpering

    YanıtlaSil
  11. ağh efenim,
    götümü arşa değdirdiniz
    çok mesudoldum.

    xD

    YanıtlaSil