27 Aralık 2011 Salı

Merry Christmas Bitch!

Hüptürük toprakların,düttürü vatandaşları!Yurdumun hacı şakir kokan,pedükürlü,elitist,marjinal kezbanları yeni yıl geliyoo anacımEvet içkileri havaya kaldırıp,10'dan geriye Var Mısın Yok Musun? yarışmacıları gerizekalılığıyla saymaya çok az kaldı.(kutum küçük merkez!tamam)Ve sokakta tezgahında noel baba kostümü giymiş kısa samsun içen milli piyangocular sizi seviyorum...

''Güle güle 2011,Hoşgeldin 2012'' posteriyle dolu çarşı,pazar,tükkan gezintisi yapan kalabalık kalabık insanlar ''kırismıs'' alışverişine başladılar.Hayatımda sadece ailem ve birkaç sağlam dostum dışında kimsenin olmayışı beni ''Aıyy hediye almam lazıaaaam!'' paniğinden kurtarmış olsa da hafiften buruğum sanki.Hani önemli biri olsaydı gider 5 lirama kıyar bi bulüz neyin alırdım belki.Ehehe şaka anacım şaka.Herneyse klasikleşen ev içi hediye törenine gelirsek...Bu sene de canım anam yine gidip en işime yaramayan örneğin: mikroskop,tükenmez kalem silgisi,turnosol kağıdı,patik tiftici tarzında bi hediye alıcak.Yuppiii çok mutluyum.Düşünmesi yeter mucuk.En azından ''elimle yaptım'' hediyeleri kadar berbat olamaz.Zamanında kim çıkarmışsa şu ''Manevi değeri olur git kağıda ağaç çiz zarfa koy....bla blaa'' klişesini.Yok öyle şey lan.Hediye dediğin afedersin sike sike parayla alınan bişey.Paran yoksa A4 kağıdına ağaç falan çizme.En kocamanından BEN FAKİRİM yaz.Sonra bana getir,ben seni anlarım zaten,hak veririm sana!!Herneyse konuyu böyle dağıttıkça ekrana Perihan Savaş gibi bakmaya başlıyorum.Yeni yıldan hem sizin için,hem kendim için isteklerim var!Buraya gel tonton yaşlı adam....

KEZBAN DİLEK VE İSTEK LİSTESİ:
  • Bu sene iphone uygulamalarında bi yenilik yapılsın.Artık karşılaşıp kesiştiğimiz adamların gay olup olmadığını anlamaya çalışmayalım.Şöyle baktığımız anda telefon direk ötsün.Ekranda ''GİT YAPIŞ'' veya ''O SENİN EMMİN'' yazan değişik teknolojili şeyler olsun.Yapılsın bunlar,rica ediyorum....
  • Herkesin en az 1 kere sevgilinin eski sevgilisini sınır dışı etme hakkı olsun...Sınır dışı edilen kişi 20-30 sene ülkeye geri gelemesin.Pipisi kopsun bi de (sonuncusu biraz bana kalmış)
  • Sabah kalktığımızdaki o çirkin şişik suratımız için sabun üretilsin.Yüzümüzü yıkayıp kuruladığımız andan sonra en yahuşuklu olalım...(sevgili Dove yapabiliyosan yap anacım)
  • Sohbeti süper ama tipi berbat adamlarla,yakışıklı ama sohbeti olmayan adamın özellikleri değiştirilsin.Hayat bayram olsun...
  • Ferhat Göçer ve Ömür Gedik bi iş teklifi alsın.Zimbambo'ya taşınsınlar 15-20 çocukları olsun.Ömür Gedik hayvanları rahat bıraksın..
  • Sabah uyandığımda kapımda 1 range rover,1 adet villa tapusu,1 adet biscolata erkeği (ispanyol olanı olursa daha iyi olur) ve 1 adet 2 milyon dolar servetli banka cüzdanı bulayım..(bu dilek kişiseldi)
  • Hergün birisi gelip ''bugün bunları giyeceksin'' desin.Gece gelip verdiklerini geri alsın.Hiç yıkama,ütü,dolap derdimiz olmasın....Hergün şık olalım.
  • Zayıflar kilo alsın,şişmanlar kilo versin...Herkes fit olsun,vücutlarımız bebek poposu gibi pürüzsüz olsun...
  • Havuç pantolon modası bitsin.Bu konuda ciddiyim.Önüne gelen mavi,kırmızı,sarı havuç pantolonları kıçına geçirmesin.Gay üniformasına bi DUR! densin.
  • Prezervatif ve kayganlaştırıcı kullanımı artsın (sosyal mesacımı da verdim ohh)
2012 bize şans versin,değer versin,umduğumuz şeyin güzeli,istediğimiz şeyin en harikası olsun.Yapmak zorunda olduklarımız bitsin,asıl yapmak istediklerimizin zamanı gelsin...Ne bileyim ya mutlu olalım işte. 

KEZBAN ÖPER:)

EDİT:Beni teee geçen haftalarda Mim'leyip böyrüne basan sevgili Bi'Gay in yazısını şimdi gördüm.Kafama terliği yedim orası ayrı :( Bu yazı ona ithaf edilmiştir.Kulaklarından öperink onu :)

8 yorum:

  1. isteklerine bayıldım..

    en çok da kıyafet cini istiyorum. her gün başka bir kıyafet getirsin, akşam götürsün. Allahım duy sesimizi.. yıkama, ütüleme, giy kullan at.. heahaehe...

    gerçekten havuç pantolon modası bitsin, bence bir erkeğin en son giyeceği şey olsun :)

    bir de kayganlaştırıcı da değişik koku ve tada sahip çeşitler olabilir.. ne dersin? heaheaheah

    YanıtlaSil
  2. dedim ya isteklerim hepimiz içindi.. bildiğin kurumsal çalıştım yahu:(

    son dediğin de çok mantıklı bak :D benim aklıma gelmemişti o ;) liseteye iliştiricem noel baba gelmeden ehuehueheu :D

    YanıtlaSil
  3. ayyy kıyamam, hiç gereği yoktu, ne zahmet ettiniz, ama şimdi mahçup oldum, çok düşüncelisiniz, vb.. heahaehaeeah (anlaşılan hıncımı alamamışım) heaheah :D :P

    görüşürüz bir ara o zaman öperim ben seni heaheaheah (öpme merakım varda, böyle yazınca gitmiyor heaheah)

    YanıtlaSil
  4. zahmet olmadı olmadı,mahçup olma olma,konuyu uzatma uzatma :( böhüüü ağlıcam şimdi koluma silicem yüzümü gözümü:D

    görüşürüz öperink vol.2 :D

    YanıtlaSil
  5. 2012 bize şans versin,değer versin,umduğumuz şeyin güzeli,istediğimiz şeyin en harikası olsun.Yapmak zorunda olduklarımız bitsin,asıl yapmak istediklerimizin zamanı gelsin...Ne bileyim ya mutlu olalım işte.

    yazıda hiç bi şeyi beğenmesem şu son paragrafa ölüp biterdim ki, hepsini okurken sesli güldüm. çok yaşa kezban!

    bu arada nail baba, kezban'ı duydun. bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. sevgili biricik ev oğlanı bu popomdan uydurduğum liste haricinde daha realist olan ve okurken ''ayh evet evet ya huzur olsun,vallaha billaha ya sağlık olsun'' diye nara ata ata okuduğum yazından da bi adet kendime copy paste rica eyliyorum içimden:D mücükss;)

    YanıtlaSil
  7. ben o renkli donları seviyorum tabii yakışanın üzerine, hatta kendim için de bakınmışlığım vardır almadım ama :))

    YanıtlaSil
  8. ha yok biz havuç pantolona kin kusup,lanetler okuduk sadece:) donlara lafım yok yani:)

    YanıtlaSil