9 Ekim 2012 Salı

Çocuklarım Olmadan Asla!

Yazdan beri sürüsüyle nikah,gelin,topuz,damatlık,kaynana,elti,yenge,ayakkabı,gelinlik,davul,zurna,hoppidik,zoptirik gördükten sonra nihayet kertip kertip nikah masasına zımbaladığımız çiftlerimiz sekslerinin meyvelerini almaya başladı.TA DA DA DA ÇOCUK!

Belki biraz saçma gelebilir ama ben çocukluğumdan beri çocuk sevmem.Yani evet zaten o dönem sen de aynı boksun senin gibi olanı neden sevmiyorsun? diyebilirsiniz.Çok ta haklısınız.Ama kucağına bi bebek alıp ''ANNE ANNE BAK BEN TUTUYOM EFECANI EHEHE'' diye  ortalıkta neşeyle gezen çocukları da inkar edemeyiz.Bence hayvan sevgisi de ,yaşlı sevgisi de,çocuk sevgisi de zaten çocukluktan gelen şeylerdir.Ben o yaşta başladım tırtılları yoğurt kaplarında dut yapraklarıyla beslemeye...ne sandın anam? Pazardan alınan civcivleri az öldürmedim sevgiden.Eve gizlice soktuğum kedileri lavaboda az yıkamadım cifle (isteyerek olmamıştı tabi) Bu da bana o dönemlerden kalmış bir miras işte naparsın :(

ÇOCUKLAR ÜSTÜME ÜSTÜME BÖLÜMÜ:
Genelde bulunduğum ortamlarda çocuk varsa ilgilenmem.Bi nevi onların da birer şeytanın çırağı olduklarına inanıyorum.Bebeğinden tut teee bu ortaokula gelene kadar hepsinin içinde dizginleyemedikleri ilahi bi güçleri var bence.Mesela geçen gün bizim karşı komşunun küçük terörist başısı Kaan kalkmış gelmiş sabahın bi saatinde bizim salona.Annesinin bankada bi işi mi varmış? Kocasını mı aldatıcakmış? Neymiş? bilemiyorum şimdi ama uyandığımdan itibaren salondan gelen uzay mekiği seslerinin şokunu hala atlatamadım.Salona girdiğimde beni görür görmez koşa koşa gelip tekme atmak istemesi nedir peki? Allah aşkına ne şimdi bu? Ulan çernobil radyoaktif atığı,ulan düğme kafalı insan önce uyanana gelip bi ''GÜNAYDIN'' der de mi? Tamam onu sevmediğimi çok iyi biliyor ve anlıyor.Ben olsam ben de bana tekme atardım ama önce bi yüzümü yıkayayım yani...Ay bunun beni sevmeme sebebi de şu;Bi gün gittim bunun oyun kartlarını aldım odasından yerine benim küçükken okuduğum ''Bir Şeftali Bin Şeftali'' kitabını koydum.merak edenler için şöyle bir link var.. İşte yararlı bişey yaptık ya ımısını siktiğim o günden beri nerde görse bana ''Hooyuuuooon kartlarımııı versehneee yaaaa salaak'' diye tekme atmaya çalışıyo.Tövbeee tövbeeee.

PEKİ YA BENİM ÇOCUĞUM OLURSA BÖLÜMÜ:
Biliyorum hepinizin böyle salak salak hayalleri var.''Hayyy inşallah eşcinsel evlilik ülkemizde yasallaşır da biz de gideriz de evlat ediniriz de yok olmazsa taşıyıcı anne buluruz da dıdırız da bıdırız da..'' gibisinden.Ha hayallerinizi yıkmak gibi olmasın ama objektif olarak ülkenin durumuna bakınca ''Heee amk he'' diyorum.Herneyse bütün bu konuların dışında düşünüyorum da benim çocuğum olursa cidden ben napıcam?
Hadi diyelim erkek oldu.Çocukken evde 2 tane gay babayla yaşadı büyüdü okula gitti.O çocuğa ben durumu nasıl anlatıcam? Ya besleyip büyüttüğüm,yemeyip yedirdiğim,içmeyip içirttiğim it sıpası kalkıp homofobik olursa? Peki ya despot davranırsam da gidip uyuşturucuya başlarsa? Peki kanka olursam da gelip ''Hadi bi 3lü saralım mı lan eheheh'' derse? Peki kız arkadaşı olursa ve biz kızı istemeye gidersek? Kızın ailesi de homofobik çıkarsa ve bize kız vermezlerse? Allahım allahım sonra oğlan kalkıp bana ''Hep sizin ibnelikleriniz yüzünden yeaaa oooaaaff mutlu olamıyorum '' derse? Hadi diyelim isteme işini hallettik.Peki düğünde ''Şimdi anneleri dans pistinde görelim bakalım haydi eller'' dediklerinde kim çıkacak? Ben mi? Lan valla gerdanımı kıra kıra bi kasımpaşa attırım ama düğündeki insanlar taktıklarını geri alırlar.Off çok zor çok....Peki diyelim kızım oldu.Malum gaylikten kaynaklanan biraz geniş mezhepli tavırlarla kız kalkıp yollu olursa? Ya da aynı şekilde oğlanla olduğu gibi onla da kanka olursak,bana ''Baba Berk'e vercem ben ehehehe'' derse?Yolarım valla billa a-aaaa şuna bakın a dostlarrrrr:(( Peki bana dönüp ''Sen bana karışamazsaaaaaaaan sen deee heriflerle yatıyosooooğooon ben sanaaa soruyo muyoooom'' derse? Böylesine tiki ve çirkin bir kızım olursa? Hadi onu geçtim ergenlikte regl olduğunda ''Baba kan geldi'' dediğinde koşa koşa tentirdiyot ve gazlı bezle kızıma müdahale etmeye çalışırsam? Malum kuku bilgim sınırlı hatta hiç yok bile diyebiliriz.Offf çok zor çok çok çok zor....

İşte bunun gibi daha tonla düşündüğüm iğrenç şeyler yüzünden belki de çocukları sevmiyorum.Ha ama tabi bahane.Geçen sene gittiğim psikolog bana ''Sende pedofobi var'' dedi.Yani tıbbi olarak çoluklarınız ve  çocuklarınızı hazetmiyorum bu da böyle biline ehehehehe.Ama siz yine de ilerle evlenirseniz evlat edinin bir Ancelina Colilik yapın anacım sevinirim,ben almayayım


                                                  
TÜP BEBEK KEZBAN ÖPERRRR:)

18 yorum:

  1. Çocuk konusu bir süredir benim de aklımda aslında. Benim çocuklarla aram iyi sayılır. Böyle bazıları gibi vıcık vıcık sevmesem de çok yaklaşmadan seviyorum. Bir keresinde kuzenle İstanbul'a gelmiştik bir haftalığına. Kuzenin kızına ben bakıyordum sayılır. Annesi tatilin sonlarına doğru "Hadi kızım, öp anneyi" dedi ve kollarını açtı. Ama çocuk gelip beni öptü :D Biliyordum hep anaç bir tarafım olduğunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anaç gaylerin de çoğunun küçükken evcilik oynadığını biliyor muydunuz? ehehe şaka tabi ben uydurdum bunu..

      Sil
  2. Geç keşfettim ben bu blogu ama sular seller gibi okudum bütün yazılarını tek kelimeyle harikasın..beni kolay kolay kimse gulduremez ama sabah sabah iyi guldum sayende ozellikle de dugunde piste cagirilacak anneler kismi felaketti:) bu arada yalniz degilsin ben de cocuk milletini gunahim kadar sevmem ustelik senin kadar iyimser degilim,benim sınırım bebeginden lise sona gidenine kadar:) tekrardan eline diline saglik lokum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok mersi okuyan gözcüklerine sağlık :D çocuk konusunda yalnız olmadığımı da biliyorum artık oyeeeee aylav pedofobi :D öperink

      Sil
  3. insan içinde varsa da kaçar yani çocuk sevgisi :P zırlayan veletleri ben de pek sevmem (beni kim sevsin hıh)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehe ben seviyorum ya seni ;)

      Sil
    2. Zirlayan velet isi degistirir. Onlari ben de sevmem. Hele de bir toplu tasima aracinda...

      Sil
  4. Yine pek güldüm pek..
    karşı evin terörist başısı nedir canım..
    çocuğumun olmayacağından o kadar mesutum ki...
    bir köpeğimin olmasından bile korkarken ben çocuk sahibi, sorumlusu olamazdım zaten.. Allah beni bu yüzden gey yapmış ki...

    :D

    DipNot: Şu blogta kelime doğrulamayı kaldırmayan bir sen kaldın zaten. hadi kaldır o poponu da, kelime doğrulamayı da ne olurrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten sorun %50 sorumlulukla alakalı %50 sempati sevgi cart curt :D:D

      Dipdipdipnot:ÜSTÜME GELMEYİN AYHHH TAMAM DENETLEMEYİZ YORUMLARI!!

      Sil
    2. Bakayım kaldırmış mı dedim gerçekten, yani şeyi, yaaa öff :D

      Yorum gönderilmeden
      DÜzelTilDİ

      Yaaa hala kalkmamış ama, ne bu olum iktidarsızlık mı yani..

      Benim istediğim şey yorum ayarlarından kelime doğrulama tikinin kaldırılmasına dayanıyordu.. Sen neyi kaldırdın bak merak ettim...

      Sil
    3. huzur ver bağaaaaaaaaaaaaaaa :( akjhakh kaldırmıyorum hiçbişeeey gidin kendi kapınızın önünde kaldırın!!!

      Sil
    4. hahahaha bizim kapının önü kalkık dolu heheh..

      senin kapının önü boştu hehe

      Sil
  5. ay kezban çocukları severim ama bir zırlamasınlar iki naz yapmasınlar yoksa yaşları kaç olursa olsun ağızlarının ortasına vurasım geliyor :D bunun için kendime çok kızıyordum zamınında ama sonunda kabullendim durumu ve işe bakınki hala seviyorum kendimi :D
    ben seni pistte yalnız bırakmam gelirsek düğüne oynarız karşılıklı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum bekliyorum davetiyen hazır ;)

      Sil
  6. Bir dayı/teyze olaraktan mı bilinmez severim ben. Fakat 4 yaşın altındakileri. Sonrası kurtarmıyor anacım. İki ay 9 aylık yeğenime baktım ilgilendim ay hiç kolay değil bakması bunları :D Ablacığımla beni deli etti sevgili yeğenciğim. Ama gel gör ki seviyorum köpeği. *-* Efenim birde uyurken emekleyerek yanınıza gelip tokat atmaları var ki sormayn. Saygılar *-* (Alakaya maydanoz bir yorum oldu girçekten)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne tatlıymışsınızzz :):):) (alın bunları dışarı hemen alın ehehe) bizimle bu anını paylaştığın için öperink SAVOL :)

      Sil
  7. Düşünsenize oğlumun gelip baba ben batucanla buluşcam condomumuz bitti sende fazla var mı dediğini.Deli olurum herhalde.Mazallah aman aman oğlum olursa benim gibi olmasın yani :)

    Sonra çocukları zaman zaman çok seviyorum kimi zamanlarda pis anaları ve babalarından aldıkları huyları açığa çıkardıklarındaki ruh halleri ve hareketlerinden çok sıkılıyorum.Ama çocuklar masumdur.Dünya cenabet anacım onlar ne yapsın.Kirleniyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlunun gay olmasına üzülmene de ben üzüldüm valla ne yalan söyleyeyim :(( Geçmiş olsun beynine dikkat et cınımss :((

      Sil