8 Kasım 2011 Salı

Maço Olsun! Kolumu,Bacağımı Kırsın!

Verilere göre yakışıklılarda pipiler küçük,çirkinin ruhu paha biçilmez,stresli insanlar kalp krizinden nanay,tuvalet kağıtları 10 kata kadar emiş gücüne sahip...(çok bilimselim)

Her veriye inanırım da ‘’güzelsen bir belalın olur’’tespitine yıllarcağğ inanıp,kapılarda sürgülerde dip bucak pencerelerde bekledim lanet olası pisliği!Ha sorun güzel olup olmamam değildi.Stabil derecede buna inanmam bile bir ‘’belalı’’ sahibi olmam için yeterde artardı.Vee başımdan geçmiş bir ‘’deliyürek’’ hikayesi..Haydarinna nirani narinanaaaaaaaay!!!
 
Ocak ayında havalar azar,kudurur soğuk götünü başını kestikçe eller hissedilmez titrersin mücrim gibi baktıkça istikbaline.Zaten şu kış mevsimini oldum olası sevmiyorum,küçükken üşüdüm diye ağlayıp soyunmaya başlarmışım ordan belliymiş seksi bir boy olacağım ama işte breh breh breh...Bir ocak ayında bankamatik önünde arkadaş beklerken karşılaştım tesbikli yarimle.Haa yarim falan dediğime bakmayın kendisiyle bi kere yatışmışlığımız,bir duduş vermişliğimiz yok vesselam.Zaten şu beni bekleten arkadaşlar için de bi yasa tasarısı,bi kızılcık sopası operasyonu düzenlense de rahatlasak anacım.Herneyse beklediğim yer bankamatik olunca sokak çocuğu Doğuş misali gözlerim hafiften buğulanmış (dipnot:daha duygulu gözüküyorum)Biri bana yaklaştı ve ‘’Kardeşim iyi misin?Bak iki saattir ağlıyosun burada durup’’ dedi.Nedense tanımadığım insanlarla konuşurken bile acayip bi sıcakkanlılığım var,onu bi zahmet siksinler olur mu? (kendime not:yarın marketten bir adet ‘’beni alsalar ipe koysalar’’ alınacak....can çekti) Ben istemeden gülerek ‘’Ahahö hayır ya benim gerizekalıyı bekliyorum te alam ya saat kaç oldu...ağlamıyom ağlamıyom,saol ya bak seni de şeyettim ehehe’’ tarzı cümleler kurdum.Ve bir sevdanın tohumlarını filizledim aybalam.

Eve geldiğimde nerden,nasıl,ne şekilde olduğunu anlayamadığım bir feysbuk arkadaşlık isteği.Bakıyorum bakıyorum ‘’Allaa alla bi yerden tanıdık bu amma velakin kim??’’ diyerek bastım onay tuşuna..(Ya şu ‘’tuş’’ kelimesini ne zaman kullansam gülüyorum Semra kaynana bağırırdı  bi dönem ‘’VURUN TUŞLARA VURUN’’ diye hehehe bak yine güldüm)Onayı gören ‘’belalım’’ başladı her fotoğrafımı beğenip durumlarımı toptan sikmeye..Günlerden bigün sohbetten bana ‘’Nasılsın :)’’ yazmış,bende kıvırıyorum ‘’Aaa iyiyim kardeşim ya sağolasın sen’’ falan diye delikanlılıktan geberiyorum,o sırada ayaklarıma krem sürmüşüm bide haha düşün yani.’’Artık arkadaşını beklemiyosun bankamatiğin orda Kezban’’ yazınca,’’Aha dedim bu o gergedan’’....Karşılığında edepli edepli sohbet edip çıktım.Belalın oldu mu zor anacım.Hiç tahmin etmediğin yerde görmeler,görünce sırıtmalar,her akşam feyste alakasızca hesap vermeler....Tamam nitekim kolay değil belalı olmak.Sonuçta takip etmek,plan yapmak,arkadaşları var mıdır? Sevgilisi var mıdır? demeden olayın ardına gaza basmak takdir edilecek bişey.Söyleyin kim yapar memedalibey ha kim yapar?

En sonunda birgün boyunca 7 kez görünce çektim kenara ‘’Senin derdin ne deliyürek?’’dedim,hiç yüzüme bakmadan ‘’Akşama konuşuruz feyse gir dedi’’ ahaha şuna bak oldu amk,akşama hatta benim odama bekliyorum,çay içer dertleşiriz..Akşam girdim feysbuka bekliyorum belalımı.Baktım monitöre dedim ‘’Olum Kezban senin büyük bi fantezindi bu niye sinirlisin’’.Düşündüm,taşındım belalımla feysten gayet medeni konuştum.Benden etkilenmiş,’’Yanındaki kimdi?’’diye bile sordu.Soğuk tavrımı devam ettirdim,çünkü bi yumuşarsam belalı olmayacak bildiğin manita olacaktı.Okul çıkışında her gördüğümde içimden ‘’çılgııııaaaan yiiiaaaaaa beni almaya gelmiş salaaaak’’ dedim.

Ama en sonunda o dönem benim peşinden koştuğum kişi geldi aklıma.Kezban dedim sende bir ‘’belalımsın’’...Aylarca sende kapısına kadar gittin,kalbin ne kadar kırık,duygularını polisler coplamış gibi.Başkasına aynı şeyi ben yaparken keyifliydim.Çünkü popomdan büyük bir egom vardı,hepimizin vardı,hala var! Belalımla bi daha görüşmedim,kesin konuştum,yalandan sevgilim var dedim.Gitti,rahatlamıştım.Haaa aylar sonra gördüm ama nası yakışıklı olmuş nası tatlılaşmış :(:( Neyse yaaa bana gelen karganın kırlangıç olması ne ilk ne son..Kapa sayfayı kapa ağlıyorum.KEZBAN ÖPERR:)

3 yorum:

  1. blog senin mi?

    YanıtlaSil
  2. hayır çok yakın bi arkadaşımın teyzesinin kızının yakın bi komşunun kuzeninin...ama ben yazıyorum şimdilik :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç komik değilsin

    YanıtlaSil