23 Kasım 2011 Çarşamba

Özür Dilerim Sevgilim Ben Artık Feriha Oldum

Hatırlarsınız ki şurda bahsettiğim dünyanın en sükseli,en bol maaşlı,en şitres ve sinir sahibili işinden artık kovulmuş bulunmaktayım.Olmadı bitti.Yaşlandıkça daha çekilmez ve zorlu hayat koşullarına kıçını dönen hayalperestten başka bişey değilim bunu biliyorum.Apartman kapısında gördüğüm yeşil çöp bidonunun yanında 45 yaş halim gözümün önüne geldikçe bağkurlu bi işe girip ölene kadar çıkmamayı hapseyliyorum beynime.Ama nafile dedim ya ben uslanmaz biriyim....

Eğer bigün ''hayalleri arasında yığılıp kalmış slip donlu adam'' görürsen,bil ki o benim.Yorganın altında telefonda yılan oyunu oynayıp arada popomu cimciriyorum,korkmana gerek yok.Bir reklam ajansı açılmadı ki ''Kezban aranıyor'' diye bi ilan verilsin.Ben de dakikasına başvurayım da artan işlerimi evde mocha içerek şirin şirin yapayım.Pardon ya benden bahsediyoruz ne mochası ne evi?Zaten bizim evde mocha olmaz.Olsa olsa aktardan aldığımız kaçak çaynan petibör piskiiit!!Allahım niye elit olamıyorum?Ulaşabildiğim en yüksek mertebe şu zamana kadar bir Tommy kazakla elimde tuttuğum rassberry bardağını ağzıma götürürkenki iğrenç fotoğrafım.Megapikselim bile düşük ve ucuz hayırdır inşallah nokya konektıd pipıl sen beni hayırlara çıkar...

BİR SALAK ARANIYOR BÖLÜMÜ:
Yine bilgisayar başında geçirmeye başladığım günler geldi çattı kapıma.Hem bu sefer daha masraflıydım çünkü malum kış.Evdeyken sobayı ,sıkıldın mı kombiyi ,acıktın mı ocağı ,aç aç aç Aç babam ...Annemin ''Seni aygazlar,ipragazlar ziksin e mii evlat herşeylerimiz 3 günde bitti tuuuuuuuuuu sana''diye bakan  gözlerine daha fazla maruz kalmadan en yakın arkadaşımın önerisine kulak verdim.Bir ofiste ''ofisboy'' aranıyormuş hemde çok acil.Arkadaşım''Amaan Kezbaaaan yapçağın ne ki?Al boş bardakları götür getir..Olmadı arada 1-2 kahve doldur.Valla bak çok basit iki üç ay çalış anam ne var?O zamana kadar kafana göre bişeylere bak''dediği an gözlerim yuvalarından fırladı.Yok artık daha neler.Ben...ben...BEN yahu senelerin enteklektüel,aristokrat,kültürel Kezban'ı gidip Avrupa Yakası'nda gördüğümüz Tanrıverdi mi olacaktım?Ya ben Gülse Birsel olmak istiyorum hayat beni duyuyo musun?Ohooooo uçmuş gitmiş...

YARİME DANIŞMA BÖLÜMÜ:
Arkadaşıma ''Bakarız ya canım bilemiyorum yağnee şimdi çok teklifler var tabii de bi eve gideyim değerlendireyim hepsini yarın seni ararım'' diyip yalanlarım sırtımda eve döndüm.İşi küçümsemiyorum bu işi dışarda onlarca tonlarca insan yapıyo sonuçta.Ama bu yaştan sonra boş bardak ve kahve fincanları içimi bükmedi değil.Ama naparsın be kadeerrrrr kadeeerrr sen bize nazik davranmadın-Sibel Can mp3...Gel gelelim eve gidince sevgilimi çağırdım ve açtım konuyu.Kendisi tam tabiriyle ''tuzu kuru'' tayfasından olduğu için.Bana dönüp ''Valla sen bilirsin aşkım bak işte ben eve gidip uyucam''dedi ve gitti.Onun bu yardımcı hallerini o kadar seviyorum ki.Eve uzaylı gelse ''Valla siz konuşun anlaşın ben kakamı yapmaya gidiyom'' der uzaylıyı bile krize sokar piç.Herneyse düşündüm,düşündüm,taşındım bütün gece.Sanat filmi tadında yatağa uzandım gece lambasını yakıp yüzüme ışığın bir bölümünün vurmasını sağlayıp düşündüm.İnan bu efekt bi boka yaramadı....Herneyse kafamda ''Okey'' dedim gitti....

OFİSTE İLK GÜN BÖLÜMÜ:
Arkadaşımla sabah iskelede buluştuk atladık vapura gidiyoruz işe doğru.Onun telefonu çaldı 85 dk telefonla konuşurken ben kafamda senaryolar kurmaya başladım.Yok işte şirketin sahibi mesela hayatta ruh eşini bulamamış yakışıklı,zengin,kültürlü bir gay busiinessman'miş meğersem(bizinısmen yazmayı bilmiyorum ihi şaka lan şaka).Beni gördüğünde toplantıya aniden ara verip,ortaklarını azarlayıp biranda büyüye kapılmış gibi camekanlı yere gelip 1-2 laf atıp benden ters üç beş cümle duyup içten içten gülüyomuş.Bende hayat şartları zor ama akıllı,seksi,tatlı ama köküne kadar namuslu bir hizmetçi parçası ehehehe.Mesela arada kahve neyin yaparken kendi kendime ''Burjuva akımı Türklere batılılaşmayı getirdiği gibi,Beyaz Türk sınıfı dediğimiz romanlarda İstanbul kültürü benimsenmiş'' diye mırıldanıp kültürüme oracıkta çarpılıyomuş.Sonra akşam beni eve bırakmalar, bana araba almalar falan filan ohooooo Yaşadın sen olum KEZBAN nihahahahaha...diye düşleyip dururken,arkadaşım''Kezban geldik'' dedi.Biraz yürüdükten sonra ofise girdik.Girdik girmesine ama ben o hayalimdeki minnoşu arıyorum tırım tırım.Yemin ederim bizi kandırmışlar senelerdir,yok böyle zengin adamlar gururluları severler bıdı bıdı..Pisliksin yeşilçam,sende öylesin cnbc-e.....Herneyse tanıştık şu patrınla 60 yaşında kalın enseli tükürüklü bişey.Arkadaşın hatrı var diye ''Tamam tamam başla hadi'' dedi.Öyle böyle 1 haftadır süt tozuyla arkadaş arkadaş yaşıyorum.Kendimi ''Boşveer Kezbaan daha iyisi olcak 2 ay sonra bak görürsün'' diye telkin ediyorum.Var mı çay içeeen?

KEZBAN ÖPER:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder