22 Kasım 2011 Salı

Zalimin Zulmü Varsa ''Saksı''nın Doğuş'u Var

Geçen haftanın en çok konuşulan magazin olayı buydu.Hayır hayır benim işten kovulmam değil...O annemin bile umrunda değil.Benim evde olduğumu farketmiyo.Dün odama girip ''Heee sen burda mıydın?Neyse ben gidip kardeşine yemek hazırlayım canım evladım işten aç açına gelir o bitanecik yavrummmm ağğğğhhh''diye kendinden geçip kapımı kapattığından beri görüşmedik.Gerçi hoş beni sevdiğini biliyorum.Arada mandalina falan soyduğunda bi dilim bana da uzatıp ''Ye ye korusun'' der.Aslında beni koruması için sikko turunçgilden daha reel bişeye ihtiyacım olduğunu bilse negösel olurdu...Ama napalım hep hıyar hep hıyar...

Yazının konusu malum çüküne çiçek koyan şarkıcı Doğuş.Her ne kadar gündemin kucağına löp diye oturmak için yapılmış olsa da takdir ettiğim bir hareket oldu.Haa hemen dersiniz şimdi ''İki meme bi saksı gördü diye keyiflenmiş pezoya bak kehkehkeh'' diye...Hayır hayır aksine Doğuş'un evimizdeki fortmantodan dahi kısacık boyu,çipiş bacakları ve neredeyse kaymak vücudu inan ''Öğyyyk bu ne?'' dedirtti.Hatta onunla bile yetinmedik.Eski alt komşumuz Nermin abla bana feysbuktan ''Kezban bak bi bak Doyuş soyunmuş ayol nihihihihihih'' diye link attı da onla bile gırgır geçip,üç tur Doğuş'la ilgili aşağılayıcı cümleler kurup eğlendik.(not:Nermin ablanın feysbukta sadece 12 arkadaşından biriyimdir haa ona göre herkesle arkadaş olmaz kendisi.Manav bile istek göndermiş anca aylar sonra kabul etmiş bi ablamızdır.Profil resminde de 20 sene önce çektirdiği paçana don üstüne giydiği allı dallı basma fistan eteği vardır Lütfen biraz saygı..öhöm öhöm.)Hee işte günlerce arkadaşla olsun,sevgiliyle olsun her muhabbetin ortasına meze olmuş bi konu oldu Doğuş.Amma velakin......



Geceleri oturduğumda çok çok düşünürüm ben.Neyi,kimi,nasıl,ne şekilde??? diye sorarsan cevap veremem ama.Sadece balkonda sigara içerken çömeldiğim sandalyede ağı yırtık eşofman altımın yırtık bölümüne parmak sokup deliği genişleterek yola baka baka düşünüp dururum.Ve kendi kendime bu konu hakkında yorum yaptım.Dedim ki ''Bugün ülkeye baktığımızda bi filmde veya dizide sevişen çiftin sadece beyaz çarşaf altındaki kıkırdamalarını duyuyoruz be Kezban.Ya da kadının sütyen kopçasını hayvan gibi açan bi ayı...Ha kadın için geçerli değil .Aç bak bi gazetenin en arka sayfasına memeli,kıçlı,başlı hatunların alakasız haberleri hep tepelerde.Heteroseksüeller için yaratılmış bi ülkede 35 kuruşluk gazeteye sahip olan herkes eline pipisini alıp başlıyor kendini tatmin etmeye.Homofobi o kadar ileri seviyede ki ne bir reklamda,ne bir belgeselde erkek poposuna dair en ufak kırıntı bile göstermez bu RTÜK.Zannedersin ki erkekte göt yok.Zira delikanlılar sıçmamak için deliklerini bile diktirmişler anasını satayım.Ona bakılırsa Kavak Yelleri'nde ki Efe bile öldükten sonra geri dönebiliyor diziye.Her türlü senaryoyu yazdılar da bir dizide gay bir karakteri kaldıramaz oldu bu namus abideleri...''diye diye söylenip durdum.Derdime çirkin bi yarasa ortak oldu sadece.O da sokak lambasına kafa atar pozisyonda gidip geldiği için konuştuklarımın bazılarını duymadı bile...

İşin özü ''tabu'' dediğimiz şeyleri yıkmaya başladığımız gün tüm evren sarılıp ağlaşıcaz.Bu dünya kocaman ve öpözgür olucak..Yeni nesiller ayıplı,yasaklı,utangaçlı herşeyleri öğrenip uygulamak veya uygulamamak tercihinde yola devam edicekler.Bunlar sadece kafamdaki Ütopyalardan bi demet.Biz kötü değiliz,onlar kötü değil.Biz ve onlar diye cümleler kurmama yol açanlar kötü.Anne bana bi mandalina ver BENİ KORUSUN!

KEZBAN ÖPER:) 

NOT:Şu beşiğe kafa atan bebeği öylece 15 dk izleyince içim acıyo:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder